HOŞGELDİİNNN

vee burası benim çöplüğümmmm:)

17 Mart 2012 Cumartesi

köpük boya deneme bir-kiii

evet ne zamandır aklımdaydı ve denedim sonunda...kendi saç rengim siyah ve ben yıllardır sarıya boyuyorum.çok kez değiştirmeyi düşündüm ama cesaret edemedim.
neyse yine bir dip boyası zamanı dedim etrafımdaki insanlar rahat etsin artık şu boya işini kendim halledeyim..öncelikle  boyanın benim saçıma yetmeyeceğini düşündüm çünkü saçlarım gür ve elimdeki sıvı bir avuç görünüyor.fakat yanılmışım şişeyi sıkmaktan kas yaptım yalan değil.bitmesi için dua ettim ve bekledim.normal süreyi geçirdiğimde saçımda fazla değişiklik yoktu bende 40 dk yı iki katına çıkardım.onca beklemeye rağmen sonuç normal boya kadar etkileyici değil.tamam uygulaması kolay ve her yere sürülebiliyor.ancak dediğim gibi renk saçımda yeterince etkili olmadı..anam babam boyaya devam yani..

2 yorum:

  1. denedim aylar önce hiiç memnun kalmadın, uygulam pratik ama, ilk haftasında akıyor.

    YanıtlaSil
  2. Bende kesinlikle köpük boyalardan memnun kalmayanlardanım. Hem renk 1-2 hatta 3-4 ton daha koyu oluyor. Hemde kalıcılığını zayıf. Bir kere denedim yetti bana.;))

    YanıtlaSil

start

start
veeeeeeeeeee