HOŞGELDİİNNN

vee burası benim çöplüğümmmm:)

7 Şubat 2012 Salı

yalnız diye yazılırda nie YANlız diye ısrarcıyız..çünkü YANILmalar sonucu kaçınılmaz sondur kendisi

yalnız hissediyorum bugünlerde..hatta bugünde! beraberinde bi soru 'nankörlük mü ediyorum?' ...
ve devamında ikisi arasında uzunca bi tartışma programı
 -ama ben sizi dinledim
 diyor yalnızlığım sinirle.sonra aklına geliyor ne çok şeyi dinlemişti yıllarca çıtını çıkaramadan..
ve sallıyor parmağını tekrar çok bilmiş ikinci kahraman
-nankörlük ediyorsun hayattalar sevdiklerin hala ve telefonun ucundalar..bugün değilse bile birgün yanında olacaklar
 kendinden emin olmayan ses tonuyla ekliyor yalnızlığım
-sonra yine gidecekler ama....'

1 yorum:

  1. fuuuu yazı cok guzel olmus.gercegimizi kısave net bi şekilde anlatmıssın:()tebirik ederim kuzumm...

    YanıtlaSil

start

start
veeeeeeeeeee