HOŞGELDİİNNN

vee burası benim çöplüğümmmm:)

10 Ocak 2012 Salı

kiralık

en sevdiğim zamanlardandır ev arama faslı..evet ev kiralıktır ve yine bir gün vedalaşılacaktır..ama daha önce görülmemiştir.tamam senden önce başka sevinçlere hüzünlere tanıklık etmiştir belki..yinede senin ilkindir..istanbul a taşınmadan önce kiralık daire ilanlarıyla çok boğuştum internette hepsine ayrı yarı yerleştim aklımda,mutfaklarında yemekler pişirip balkonlarında kahvaltı sonrası sigara içtim..temizledim,yerleştirdim....ama   ne varki hiç birinde değilim şuan...bi acele panik ve zorlukla tutulmuş,,stres içinde yerleşilmişş,,bi süre kendime ait hissedemediğim ama şuan kaleme dönüşmüş bir evdeyim...kötü bi manzaram,,meraklı boyutuna çabuk kayabilecek sıcak komşularım,çirkin bi banyom,çok tattlı eşyalarım,son model elektronik eşyalarım var..ama içimde tembel bi bekar var...sabah yatak toplatan o yüce duygu henüz içime işlemedi..falanlar filanlarrrr
bana bunları yazdıran kadınlar klübüne sevgilerle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

start

start
veeeeeeeeeee